Lördag

Skrivet: 2010-03-13 Klockan: 17:25:40

Gårdagen, och dagen i och för sig, har varit väldigt rolig! Jag tillbringade ju dagen och natten hemma hos sara tilsammans med vickan, sofia och ztina! Tacos blev det, sen lite film och annat mys. Jag och sara var typ som två zombies för vi var så grymt trötta haha! Sen idag så vaknade jag vid nio av att sara och vickan kom inklampande och slog med kastrullock och sjöng som två galningar!! Dom hade tydligen varit vakna ganska länge, konstigt nog, så dom ville väl få upp mig och ztina också! Sen idag åkte vickan hem lite tidigare, sen kom sara, jag och ztina på att vi ville gå ut och göra en stor fet snögubbe men efter ett tag blev det lite snöbollskrig istället. Sen låg jag och halvsov i snön i det fina vädret. Just nu är jag väääldigt trött och hungrig, det blir bara att vara hemma ikväll och kolla på melodifestivalen, vem tror ni vinner?


klarblå himmel, så himla härligt. Älskar det.


KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0