En liten olycka...

Skrivet: 2010-03-21 Klockan: 19:00:28

Gissa vad som har hänt mig..? Jag har stukat foten... På gympan. Jag måste ha haft mina tankar på annat håll för helt plötsligt viker sig foten på mig! Så nu kommer jag inte kunna träna på ett par veckor. Men som tur var så blev jag omhändertagen direkt av en jättesnäll sjukgymast som var på samma gympapass, sen fick jag skjuts hem av värden av gympapasset. Just nu sitter jag här i soffan med foten på en stol med massor av kuddar, jag måste nämligen ha foten högt upp, lite besvärligt... Gårdagen var i allafall helt super. Johanna och jag köpte pizza och kollade på New moon - som jag äntligen har köpt btw! Bilder kommer kanske sen. Nu ska jag vara liiiiiite social mot min lilla familj och äta  några ballerinakakor, mumsigt!


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Anonym
Skrivet: 2010-03-22 Klockan: 11:41:00 | BLOGGADRESS: http://linneafribergs.blogg.se/

tackar tackar :) canon eos 1000d heter kameran.





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0