Underbara

Skrivet: 2010-06-10 Klockan: 21:57:00

Igår gick vi som sagt ut på sommarlov, vilket jag inte riktigt har förstått än. Just nu är jag väldigt sorgsen när jag tänker på det för det är året har i det stora hela varit så himla fantastiskt, roligt, grymt och såklart lärorikt. Det är ju tack vare de underbara människorna i min klass som jag har orkat med året och det är ju dom som har gjort det så himla bra. Jag blir så ledsen när jag tänker på att jag bara har fått vara tillsammans med er i ett år och inte tre för ni gjorde mitt sista år på roslags till det absolut bästa under mina tre år på den skolan. Jag har haft turen att dela sjukt många fina minnen med er, skridskor, filmkvällar, middagar, bad, grönan, turneringar, BALEN och massa annat. Utöver min klasskamrater kommer jag sakna vissa lärare hur mycket som helst, lisbet som jag har haft sen sjuan och johan, han är så grym, lugnt den bästa läraren jag har haft. Jag skulle kunna sitta här och skriva om klassen i timmar men det skulle bara sluta med fler tårar, gårdagen var hemsk kan jag säga, det är sällan jag gråter så mycket. Men fan att jag inte har fått spendera mer tid med er! Det var verkligen med sorg i hjärtat som jag sa hejdå till er igår. Jag har verkligen tyckt att det har varit roligt att gå till skolan det här året och det är tack vare er utan tvekan! Jag vill bara att ni ska veta att ni är fantastiska och jag har haft ett fantastiskt år med er! 

Här kommer bilder från den otroligt roliga balen!










































Trackback
RSS 2.0