Midsommar

Skrivet: 2010-06-26 Klockan: 22:06:26





Några få bilder från gårdagen som var hur trevlig som helst hemma hos Kajsa! Sen vill jag säga grattis till henne som faktskt fyller år idag! GRATTISGRATTISGRATTIS min underbara vän!♥



Sen, vad har jag gjort idag då? Jo jag kände för att baka så jag gjorde det!



Annars har jag inte gjort så mycket denna dag, var och käkade middag hemma hos min moster bara. Imorgon ska det bli fint väder så vi ska nog åka ut till någon badstrand över dagen!

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: E M M A =)
Skrivet: 2010-06-28 Klockan: 15:26:10 | BLOGGADRESS: http://emmamariafriden.blogg.se/

Åhh.. de där cupcaksen skulle inte sitta helt fel nu :D :D

MUMS





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0