It's a good thing tears never show in the pouring rain

Skrivet: 2010-06-17 Klockan: 18:49:10
Gårdagen får verkligen tummen upp för mig. Jag tycker vi hade det grymt kul. Grilling, snack, musik, dans till låtar man lyssnade på som barn haha. Senare på kvällen fick vi sällskap av dalans storebror och hans kompisar, det blev en del skratt! Vi satt på hennes altan ett bra tag, vi kom i säng vid fem på morgonen då solen hade gått upp. Gick upp vid halv elva typ. Sen följde jag med johanna hem, vi mötte sen upp sara och köpte varsinn smoothie på landkrabban. Snart ska jag åka iväg igen, ska nämligen hem till söta pricken märta där ett gäng andra fina prickar kommer vara! Ha en bra kväll!






















KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0