I'm right over here, why can't you see me?

Skrivet: 2010-06-12 Klockan: 16:12:53
Igår var jag på två studentskivor och sen tillbringade jag kvällen hemma hos Kajsa. Idag hjälpte vi hennes föräldrar att fixa med deras båt, senare drog vi ner till parken och tittade på erik grönwall. Nu är jag hemma och jag är inte på så jättebra humör. Min data har nämligen gått sönder... igen! Den går igång men skärmen är svart.. Jag hoppas för allt i världen att mina bilder inte försvinner och att datan går att laga. Ska i alla fall duscha nu och så ska jag kanske träffa johanna ikväll, hon kanske får mig på bättre tankar.

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: johanna
Skrivet: 2010-06-12 Klockan: 18:25:23 | BLOGGADRESS: http://johannanorlin.blogg.se/

jag väntar pooo däi min sköna!

det blir jordgubbar o glass när du komr!





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0