Fint

Skrivet: 2010-06-07 Klockan: 20:29:27
Dagen har varit förjävla bra. Vi har somsagt varit nere i parken och fikat och haft det jättetrevligt. Först rensade vi ur skåpen och sen åkte jag med vickan och sara på moppen till norrköp och köpte lunch, pluss kladdkaka och en stor flaska pommac. Åkte sen ner till parken då där klassen befann sig, Vi satt där i det fina vädret och skrattade, härligt som bara den! Sedan spelade vi lite kubb och tog ett par roliga bilder som ni ser i det här inlägget. När jag kom hem fixade jag naglarna och färgade utväxten. Nu ska jag kolla på top model.
Det känns som att jag har försökt ta vara på de sista dagarna som jag har tillsammans med den här klassen, tyvärr har tiden gått alldeles för fort. Jag vill verkligen börja i gymnasiet men att lämna alla människor jag har lärt känna och få kontakt med under året känns hemskt, som en klump i magen. Jag är verkligen lycklig när jag är bland dessa människor och jag vill inte att det ska ta slut. Här får ni i alla fall några bilder från dagen!























KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: johanna
Skrivet: 2010-06-07 Klockan: 20:46:24 | BLOGGADRESS: http://johannanorlin.blogg.se/

så grymt jävla härliga bilder asså!:D





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0