Det finns en gata där alla kan mitt namn

Skrivet: 2010-06-06 Klockan: 20:02:48

Igår umgicks jag med johanna määän. Roligt som vanligt. Vi gick på stan ett tag först och jag köpte de sista sakerna jag ska ha på mig på balen så nu är det färdigt! känns skönt. Sen solade vi lite, den korta stunden då solen väl visade sig. Sen bakade vi pizza och bänkade oss framför tvn men cola och hela köret. Vi vaknade halv tolv idag och käkade awedsome frulle och drog johanna för att fixa naglarna. Då drog jag och sara ut på en liten joggingtur. Sen kom solen fram så jag la mig på altanen och solade några timmar så nu har jag förbättrat på brännan! Jag har precis käkat upp lite b&j från i fredags. Jag vet inte vad jag ska göra nu några timmar framöver..  Imorgon har vi i alla fall sovmorgon till halv 10! Sen ska vi typ dra ner till parken och fika vid halv 11!


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Leia ♥
Skrivet: 2010-06-07 Klockan: 14:22:39 | BLOGGADRESS: http://leiabloggar.blogg.se/

Kul med shopping till balen. :)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0