Hey there

Skrivet: 2010-07-05 Klockan: 20:17:02
Hejsan! Dagen igår var super. Det kändes som att Eclipse var bättre den här gången, herregud va Jacob är snygg säger jag bara... Idag gick jag och mannen ner på stan, tyvärr kom vi därifrån tomhänta, om man bortser ifrån maten vi köpte. Vi tog maten med oss hem till henne, käkade upp den och chillade lite. Sen gick vi hem hit till mig, åt lite middag, sen drog hon iväg för att träffa en prick. Nu har jag klippt håret också, så grymt skönt! Nu håller jag på att packa lite för imorgon åker jag och mannen nämligen ut till singö! Vi ska tillbringa några dagar där ute med sol och bad! Får se om jag lyckas skriva något inlägg här, annars får jag göra det när jag kommer hem. Det ska bli skönt att komma bort ett tag. Bussen går ganska tidigt imorgon, vid nio typ, så det blir att gå upp tidigt. Ni får ha det så bra! Puss!


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Lia
Skrivet: 2010-07-05 Klockan: 21:59:09 | BLOGGADRESS: http://enlias.blogg.se/

sv:tack så jätte mycket :)! jag är jätte nöjd men 800kr fattigare..



fin bild!





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0