He loved her soul

Skrivet: 2010-07-24 Klockan: 18:57:47






namnsdagsbarnet!

Igår tog jag en tripp ut till Singö, älskar att vara där! Emma var där också, kul att träffa henne. Hon hade ju namnsdag igår så vi bakade en tårta till henne, den blev gaanska så god hih. Annars gjorde vi inte så mycket igår, det var så himla blåsigt så bada kunde vi inte göra. På kvällen satt vi inne hos klara och kim och spelade kort och skrattade som jag aldrig gjort förr! Somnade vid ett ungefär. Idag åkte vi in till Grisslehamn och fikade och kollade runt på en loppis. Vid tre tog jag emma och johanna bussen hem till norrtan igen. Ikväll händer inte mycket, jag ska bara vara hemma och vila nu, är sjukt trött!


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: johanna
Skrivet: 2010-07-26 Klockan: 13:34:20 | BLOGGADRESS: http://johannanorlin.blogg.se/

fan vad trevligt





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0