Skön dag

Skrivet: 2010-01-28 Klockan: 16:14:51

Idag

kan man säga att jag bara hade två lektioner, först no och sen hade vi en jättelång svenska-lektion då vi provskrev uppsatser inför nationella proven. Gick det bra? Jo då, det kändes bra i alla fall och jag får väl lita på magkänslan! Efter den lektionen var det lunch och efter det var det ju livräddning vilket jag faktikskt hoppade över efter som att jag är mitt i kvinnoveckan, så sjukt typiskt! Men jag gick i alla fall hem då och. Käkade lunch och tog det lugnt. Bakade en kladdkaka också eftersom att sara ville det. Nu ska jag förska plugga till engelskan imorgon.

 


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Anna
Skrivet: 2010-01-28 Klockan: 16:49:15 | BLOGGADRESS: http://rosewood.blogg.se/

är de gamla videocity`?

KOMMENTERAT AV: sofie
Skrivet: 2010-01-28 Klockan: 16:49:19 | BLOGGADRESS: http://lehtisalosofie.blogg.se/

sv: ja det ska vi bli ! :) MED MAGRUTOR!!!! för det vill jag ha :D





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0