Rosella och kvällsprommis

Skrivet: 2010-01-03 Klockan: 13:49:32

Förlåt för att jag inte skrev här igår men det hade sina anledningar faktiskt. Till en början så var jag på dagskryssning med sara, mamma och bekanta till henne, helt okej var det. Sen när jag kom hem, vid sex/halv sju, så ringde johanna och undrade om jag vill träffa henne, beck, hanna och carro, självklart vill jag det hehe! Mötte upp hanna och carro först sen gick vi ner till hemmakväll där vi mötte joahnna och beck. Vi köpte lite godis sen gick vi runt på stan ett tag. Sen mötte vi jimmy och sen gick vi till flygis, där gustav och harald va, och hyrde film, American Pie - The book of love, tror jag att den hette i alla fall. Sen så visste vi inte vad vi skulle göra riktigt men sen så blev det så att vi gick hem till mig. Tyvärr kunde johanna inte stanna så vi följde henne en bit. Väl hemma igen sen kollade vi filmen och käkade godis. Filmen var lite smått snuskig sådär men sjukt rolig ändå! Tjejerna drog hem vid elva typ. Själv somnade jag vid tolv, var sjukt trött haha!

Idag vet jag inte vad som händer, vaknade relativt sent ändå så det känns egentligen inte som att jag behöver göra något. Imorgon ska jag äntligen klippa mig! Mitt hår har blivit alldelses för långt haha!


- vill ha!









söta:)

 


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: kattis
Skrivet: 2010-01-03 Klockan: 15:12:32 | BLOGGADRESS: http://katarinarhodin.blogg.se/

För att när man har fyllt 16 så får man bara barnbidrag 10 månader om året, istället för 12. Bara för att man har börjat gymnasiet och ska få studiebidrag ist. Fast det är samma sak... Lite stört, och onödigt.

KOMMENTERAT AV: Julia (:
Skrivet: 2010-01-03 Klockan: 23:36:47 | BLOGGADRESS: http://lifeofjulia.blogg.se/

okej.... :| det visste inte jag :s





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0