Favorit

Skrivet: 2010-01-31 Klockan: 14:45:01



Jag tror serriöst att jag skulle kunna leva på avocado! Det är något av det godaste som finns! Det är nyttigt också hi-hi. Men på tal om ingetting, det går framåt med pluggandet. Jag är faktiskt klar med musikuppgiften snart, sen ska jag bara försöka få in några ord och fraser från hemkunskapsläxan i huvudet, det går nog! Sen hade jag faktiskt tänkt fixa mina naglar, men jag vet inte hur! Några tips kanske? :)
Sen tog jag en kort promenad till flygis tillsammns med emelie, köpte ny rengöring eftersom att min gamla i princip är slut. Det kommer väl sluta med att jag är pank alldeles för tidigt den här månaden också... tänk om man kunde få vinna lite pengar.. dream on.


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: kattis
Skrivet: 2010-01-31 Klockan: 16:49:42 | BLOGGADRESS: http://katarinarhodin.blogg.se/

att vinna lite pengar skulle inte vara helt fel nej :(





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0