Äntligen fredag

Skrivet: 2010-01-22 Klockan: 19:38:50

Då var det äntligen fredag igen, som jag har längtat! Gick hem till johanna och bakade kladdkaka och lyssnade på musik efter skolan idag. Har käkat tacos till middag och just nu sitter jag och kollar på handbolssmatchen mellan sverige-tyskland.. just nu ligger sverige under med en boll, dom borde vinna nu tycker man! När jag kollar på matchen så saknar jag att själv spela lite grann.. Det var verkligen grymt kul men jag hade ju mina själ till varför jag slutade. Imorgon vet jag inte vad som händer, men det får vi se då! Ha en trevlig helg!


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: johanna
Skrivet: 2010-01-22 Klockan: 20:29:12 | BLOGGADRESS: http://johannanorlin.blogg.se/

aj löve jo.





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0