Stamp on the ground.

Skrivet: 2010-02-02 Klockan: 16:15:03

Usch vad jag har varit seg i skolan idag..! Det är nästan så att jag funderar på att vara hemma imorgon...  Det var sjukt många som gick hem under dagen också, typ 5 eller 6 st tror jag. Sen hade vi piptest på idrotten, det gick ändå väldigt bra, fick 13.4, är nöjd faktiskt.. lite sämre än tidigare men strunt samma. Efteråt fick jag så jäääkla ont i mina ben, benhinninflamation (stavning) som jag har nämnt förut.. det har kommit tillbaka vilket suger rent ut sagt. Gustav sa i alla fall att han kunde visa hur man ska stretcha om man vill få bort en del av smärtan!
 
Efter skolan gick jag ner med sofie på stan en stund, köpte ny foundation och en tröja faktiskt! Har inte köpt kläder på jättelänge!


79.50(!!) H&M


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: kattis
Skrivet: 2010-02-02 Klockan: 16:45:33 | BLOGGADRESS: http://katarinarhodin.blogg.se/

sv; jag går också upp klockan 6, hinner inte alls med allt jag ska göra på morgonen annars. ;s



snygg tröja förresten! :)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0