Helgen

Skrivet: 2010-02-28 Klockan: 20:01:33

Jag har haft fullt upp hela helgen så jag har tyvärr inte kunnat blogga. I fredags vad jag hemma och Johanna hemma hos beck och hade myskväll. Sen igår som jag över hos kajsa och hade det asmysigt där med. Sen idag blev vi väckta jättetidigt av hennes mamma som sa att vi skulle åka till Heron city. Så vi åkte typ vid tio och väl där kollade vi runt lite och sandra spelade massor med olika spel. Sen kollade vi på bio, vi såg filmen Percy Jackson och kampen om åskvidden. Den var väldigt bra tycker jag och huvudpersonen Percy vad sjut snygg! Nu ska jag snart se nån film med syrran! Så himla skönt att man inte behöver gå till skolan imorgon!


KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0