Badhuset.

Skrivet: 2010-02-18 Klockan: 15:30:53

Skoldagen var väldigt kort för min del idag. Typ runt halv tolv gick jag, hanna och vickan till badhuset för livräddning. Sen kom emelie och två killar till från hennes klass. Vi var bara sex pers och det var jätteskönt! Det gick väldigt bra också, jag oroade mig verkligen i onödan hehe. Efter det så gick jag hem, det kändes lite onödigt att gå till skolan när den sista lektionen ändå hade börjat. Jag och vickan ska göra matteprovet på tisdag istället, bra tycker jag, då får vi lite extra tid till att plugga för just nu förstår jag ingetting! Sen så fyller ju vickan 16 idag! Så massor med grattis till henne!!


HAPPY BIRTHDAY MY FRIEND!♥


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Sabina
Skrivet: 2010-02-18 Klockan: 21:18:11 | BLOGGADRESS: http://ssilverstrut.blogg.se/

coolt du gjort med bilden, gillar't ;)

KOMMENTERAT AV: H A N N A
Skrivet: 2010-02-19 Klockan: 20:06:38 | BLOGGADRESS: http://hannaforevarn.blogg.se/

sv: jaha.. illa "/





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0