Was a long and dark December

Skrivet: 2010-12-22 Klockan: 19:38:05




Av någon anledning sitter jag och lyssnar på partymusik, trots att jag är alldeles trött och inte har ork till någonting.. weird. Igår gick vi på lov! Finally! Känns bara lite småsurt att Johanna åkte iväg till Dubai igår, saknar henne redan liksom. Vad säger vi om vädret då? Jag går inte frivilligt utanför dörren om man säger så... Det är så sjukt kallt! I alla fall, direkt efter skolan skyndade jag mig hem, fixade mig lite och sen var det dags för mig och Sara att jobba, ännu en fest. Det gick bra! Tjänade ihop lite pengar, som dock redan är uppköpta, på julklappar så klart. Är i princip klar med alla nu! Har bara Johannas kvar. Julkänslor börjar sakta men säkert komma fram nu, såhär två dagar innan Julafton. Imorgon blir det julstädning för hela slanten! PUSS


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: myy
Skrivet: 2010-12-22 Klockan: 20:27:15 | BLOGGADRESS: http://strombeerg.blogg.se/

jätte fina bilder julia! :D

och det var länge sen man lyssnade på coldplay..

KOMMENTERAT AV: maja
Skrivet: 2011-01-13 Klockan: 12:45:10 | BLOGGADRESS: http://enmaja.blogg.se/

fian bidler juliaaa! :)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0