Even an angel can end up fallin'

Skrivet: 2010-12-01 Klockan: 22:03:49




1 december hörrni! Tiden går verkligen fort. Med mig är det bara bra för tillfället, tror dock att även jag har åkt på att bli sjuk men så brukar det väl vara så här års. Jag vet inte om det har hänt så värst mycket sen jag uppdaterade sist. Jag har väl tagit det lugnt och gjort saker som får mig att må bra. Jag vet att jag har varit lite anti mot vintern men ni måste väl hålla med om att det är väldigt vackert ute? speciellt när det är soligt ute, märket det idag när jag satt och åt lunch. När jag tittade ut så såg jag de frosttäckta träden och ljuset som lös igenom, så otroligt fint! Det är vid sådana tillfällen man ska ha kameran med sig...
Snart borde jag sova.
Imorgon väntar en rolig dag i skolan, det vankas tävlingar och lite pyntande! Kisses!


KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0