What you know

Skrivet: 2010-08-08 Klockan: 14:53:55
Hej hej hemskt mycket hej. Vad har hänt med alla besökare?
Jag tror inte att jag var den enda som blev lite småskraj igår natt när det åskade och blixtrade utav bara sjutton! Jag har i alla fall aldrig sett något värre tror jag. Okej nog om det. Idag har det hittills inte hänt så mycket. Jag var tvungen att säga hejdå till Sara eftersom att hon åkte till flaten idag, jobba ska hon göra. Det kommer kännas lite tomt utan henne om jag ska vara ärlig. Annars har jag bara packat och duschat, klockan fyra åker jag och mamma ut till vätö, mammas kompis har ju sommarstuga där. För er som har följt min blogg ett bra tag så vet ni att jag var där förra sommaren också. Det är tänkt att vi ska stanna där till fredag men jag får se hur jag gör, jag kanske åker hem lite tidigare. Ni får ha det så bra! 


Åh vad jag saknar att vara brun, min bränna har faktiskt försvunnit...

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: johanna
Skrivet: 2010-08-08 Klockan: 18:12:57 | BLOGGADRESS:

Rawr! sexi mama





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0