One more time

Skrivet: 2010-08-31 Klockan: 20:00:14
Tisdag då. Började skoldagen med idrott, joggade ner till lommarbadet, det kändes grymt bra faktiskt. Annars har dagen varit helt okej. De sista två timmarna var det debatt i aulan, en representant från varje parti var där och debaterade om olika frågor. Intressant till en början men på slutet blev det lite tröttsamt om jag ska vara ärlig. Men jag tror det var till stor nytta för många av rodens mydiga elever som är osäkra på vilket parti de ska rösta på, om de nu ska rösta överhuvudtaget. När jag kom hem räknade jag lite matte, illa tvungen.. Har käkat middag för en stund sen. Nu ska jag ta bort sminket och sedan kolla på Fångarna på fortet! Grejer det.


ph: me

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Sara
Skrivet: 2010-09-01 Klockan: 09:05:09 | BLOGGADRESS: http://http:/saraborgsblogg.blogg.se

Hej där! Tack!

Din är jätte fin den också :)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0