I know what's on your mind

Skrivet: 2010-08-13 Klockan: 18:28:48





Några bilder från vistelsen på Vätö. Vi hade det jättemysigt som vanligt. Solande, badande, massa god mat, bärplockande, filmtittande, getingstick, huggormar och så vidare haha. Ber om ursäkt för att jag inte har uppdaterat förrens idag för om sanningen ska fram så tog jag bussen hem igår. Kom hem till norrtan runt halv elva. Mötte då upp jowhäni, drog hem till mig för att lämna lite packning, drog hem till henne sedan och käkade lite. Sen tog vi en fet fika på stan. Sen köpte jag lite rengöringsprodukter till fejjan. Käkade sen middag hos mormor min. Sen drog jag till jowhäni igen. Vi gick hem till dalan en stund. Gick sedan hem och sov jowhäni. Idag blev det att gå upp ganska så tidigt eftersom att familjen norlin skulle dra till Kalmar över helgen. Idag har jag bara legat och solat, skönt det. PÖSS


KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0