Dum av dig

Skrivet: 2010-08-01 Klockan: 13:22:35
Jag har bra anledningar till varför jag inte har uppdaterat här de senaste dagarna. I fredags åkte jag in till Älmsta med Rebecca, Johanna och Emma, det var niice. Kom hem vid tolv kanske. Igår hade jag fullt upp precis hela dagen. Jag hjälpte nämligen till på ett bröllop, serverade, diskade och sådär. Vi höll på från klockan ett på dagen till halv två natten så jag var ganska så trött när jag kom hem men jag hade grymt kul och nu är jag dessutom 1000 kr rikare! Idag fyller kusinen 19 så det blir födelsedagsfirande hemma hos honom om ett tag.
Grattis igen Johan och Lisen! Ni är så grymt fina tillsammans!
Jag tog tyvärr inga bilder igår, jag hade fullt upp i princip hela tiden så!

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0