Värmen håller fortfarande i sig

Skrivet: 2009-09-07 Klockan: 20:49:24

Tycker ni att det känns som att det är september? Jag gör inte det, det är ju typ 19 grader varje dag och solen skiner och allt, inte känns det som att det är höst inte! Dagen har gått väldigt snabbt, vi fick först lite sovmorgon och sen klockan nio satt jag och Johanna i cafeterian till elva, sen var det bara tre korta lektioner kvar, på sista lektionen kollade vi på massa bilder från Grinda och efter det fick vi sluta. Efter skolan har jag inte gjort något specielt, sen klockan sex gick mamma, Sara och jag på ett gympapass på friskis, det var väl inte det roligaste jag har gått på men jag blev svettig i alla fall haha!
Nej nu ska jag försöka plugga lite.

Ha en trevlig kväll!



Foto: Johanna Norlin 


KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0