Söndag

Skrivet: 2009-09-06 Klockan: 20:55:00

Förlåt för att jag inte la in bilderna från i fredags igår, men jag hade ingen ork. Så jag tänkte göra det nu i stället! Tänkte bara berätta vad jag har haft för mig idag. Jag gick upp vid elva ungefär, sen typ två åkte jag och Sara till vår mormor... haha asså jag tror inte att det är många i min ålder som åker och hälsar på deras mor- eller farföräldrar sådär, men jag tycker om min mormor väldigt mycket så. Väl där blev jag väldigt sugen på pannkakor, så jag stekte några och jag tycker själv att jag var ganska duktigt hihi. Sen vid fem åkte vi hem och käka middag sen klockan sju drog vi iväg till Friskis och körde ett (jääävligt jobbigt) gympapass. Så det är så min dag har sett ut på ett ungefär, om man bortser från lite detaljer. 

Här kommer i alla fall bilderna från i fredags och några från lördagen!















Trackback
RSS 2.0