Myskväll hos fru Strömberg

Skrivet: 2009-09-26 Klockan: 19:38:00

Hej alla glada! Igår tillbringade jag ju somsagt kvällen hemma hos My! Riktigt mysigt hade vi det! Jag kom dit vid sju ungefär och då satt vi lite vid datan. Vi gjorde det fram tills Idol började då fixade vi cola popcorn och Ben & Jerrys. Efter Idol ville My gå ut och åka longboard, jag testade och fan va roligt det är! Men svårt. Hihi. Sen typ vid tio gick vi och hälsade på Filippa, där vi var ( även om det inte kändes som det) i typ två timmar eller nåt tror jag. Vi satt utanför hennes hus och bara snackade sen kom Johan också och vi snackade om typ.. massor, det var kul hehe! Sen strax före tolv höll jag på att frysa häcken av mig så då drog vi hem till My igen och drack te. Sen tänkte vi kolla på film men vi blev så trötta så vi fixade oss och sen kröp vi till kojs.

















Trackback
RSS 2.0