Minikräftskiva

Skrivet: 2009-09-11 Klockan: 22:20:00

Hej! Jag såg att jag inte har uppdaterat på ett par dagar men jag har inte haft något speciellt för mig i alla fall så... Jag skulle kunna sammanfatta min vecka med två ord: Plugga och träna. Det är i princip det jag har gjort, inte det roligaste direkt, eller jo det är kul att träna men plugga, nej tack!
Vi slutade lite tidigare idag i skolan och när jag kom hem ringde jag My och frågade om hon ville följa med mig till flygis och köpa lite gott tills ikväll, hon sa självklart ja. Väl på flygis gick vi runt och disskuterade de mest knäppa saker, som är för knäppa för att nämnas haha! Efter det städade jag mitt rum riktigt ordentligt (behövdes!), bäddade rent, böt gardiner, dammade, damsög, ja hela alltet! Personligen tycker jag att något bland det skönaste som finns är att gå och lägga sig i en nybäddad säg, någon annan som tycker det?

Idag hade jag mamma och Sara en liten minikräftskiva, har konstigt nog knappt ätit några kräfor i år! Sen lite tacopaj på det också. Efter det kollade vi på Idol! Imorgon vet jag inte riktigt vad som väntar.Ha en trevlig helg!






Trackback
RSS 2.0