Lite smått och gott...

Skrivet: 2009-09-13 Klockan: 20:14:00
Hej! Jag var ju och tränade på Friskis för ett tag sen och gud vad det passet var jobbgit! Svetten rann så det var inte klokt, men det var ändå kul och det var bra musik tycker jag så jag ska nog gå på det igen nästa vecka. Sen, vad har jag gjort mer idag? Jo på förmiddagen åkte jag mamma och Sara till henne som Sara och jag ska jobba hos på torsdag, jag kanske inte har nämnt det men vi ska hjälpa till och servera och så på en fest, vi kommer få typ 300 kr i var så det tackade vi ju inte nej till!
I alla fall, efter det gick vi in på Norrköp och handlade lite, vi drog sedan hem och käkade lunch. Sen blev det så fint väder så jag satte mig ute och började läsa Genom dina ögon, just nu förstår jag inget alls i den men det kommer jag väl så småning om att göra. Sen så var jag ju och tränade. Annars har  jag inte gjort så mycket. Imorgon är det ju skola igen men konstigt nog så är det nästan som att jag längtar, vet ni varför? Jo för att jag trivs så himla bra i min klass! Inte en enda dag går utan att man får sig ett gott skratt!

Ha en trevlig kväll!

Trackback
RSS 2.0