Johanna modig Norlin

Skrivet: 2009-09-03 Klockan: 18:33:00

Hejsan! Dagen susade fram ganska fort idag och sista lektionen fick vi håltimme, riktigt skönt asså.
Efter skolan åkte jag, Emma, Isabell och Johanna hem till Johanna. Först käkade vi mackor och sen så skulle Johanna sätta på några bedövningsplåster på örsnibbarna eftersom att hon skulle ta hål i öronen lite senare nere på stan! Och gud så nervös hon var hihi, men sen var hon en riktigt modig en! Innan vi gich dit kollade vi runt lite i affärer, det blev lite testanden av knallrött läppstift, ögonskugga smetande på kinden och skratt så klart! Fan att jag inte hade kamran med mig!

Efter att Johanna hade varit modig åkte jag hem till mig och de hem till sig. När jag väl kom hem pluggade jag lite eftersom att jag har engelskaläxa imorgon.... Och gissa vad mer som hände? Sara ringde mig plötsligt och sa: Asså mamma och jag är på flygis nu och gissa vad som har hänt? Vi mötte Margita (min faster) och jag fick 500 spänn av henne! Du med! Asså gissa hur jag reagerar?! Eller gissa om jag blev glad snarare. Sen hade mamma köpt månadskort till mig på friskis också, tack mamma!♥ Och imorgon blir det en bra dag tror jag allt! Vi slutar nämligen tidigare och sen på kvällen blir det myskväll hemma hos Johanna! Kameran hänger med såklart.

På måndag har vi sovmorgon och så blir det att sitta i cafeterian med Johanna!

Trackback
RSS 2.0