En lugn men skrattfylld dag

Skrivet: 2009-09-24 Klockan: 18:51:00
Den här dagen har gått väldigt fort, först och främst för att jag hade sovmorgon till nio och första lektionen hade vi en skriftlig bokredovisning i två timmar plus en till eftersom att vår lärare satte ihop två lektioner så att vi skulle få tillräckligt med tid och tro mig, det behövdes. Jag satt emellan Beck och Elise och Elise var den ända av oss tre som hade ett sudd så varje gång någon av dem skulle ha det så petade dom på mig, inte lite irriterande liksom, men vad skulle dom ha gjort annars liksom haha! Jag skrev 4 A4 med både fram och baksida och jag har nog aldrig haft så mycket skrivkramp tror jag! Sen var det lunch och efter det hade vi matte, då Märta och Erika gjorde en "dokumentär" om hur folk tuggar tuggummi så dom skulle filma mig hehe! Sen på rasten skulle Tobbe driva lite med Märta: Kom märta så älskar vi pensionerat! Haha lite fel allt tror jag att det blev där. Sedan spanska då, där vi pratade om uppsatsen vi ska skriva imorgon, ja sitter här och övar nu så det kommer nog gå bra. Imorgon är det äntligen fredag och jag tror att jag ska hitta på något riktigt ruligt med Myhsan, så länge sen det var!

Trackback
RSS 2.0