Både tur och otur!

Skrivet: 2009-09-08 Klockan: 19:21:00

Dagen har både bestått av bra och dåliga saker. Om vi börjar med de bra så vill jag bara först säga att jag har hittat en praoplats! Det känns verkligen jätteskönt att inte behöva tänka på det. Sen idag på gympan sprang vi 400 meter och jag fick bäst tid av alla tjejer i klassen och fjärde bäst tid av alla i klassen! Sen på spanskan sa min lärare att jag hade jättebra uttal haha!
Sen det dåliga då... min jeans sprack och vi har massor med läxor och prov att plugga till. Men det löser sig antar jag, det känns ändå som att jag har tur just nu... det känns som att jag har blivit mer säker på mig själv! Och jag känner att jag verkligen tycker om min nya klass! Alla är jätteschyssta och roliga! Backen är inte lika brant längre.


Förresten, är det någon som har sett den här i butikerna än?

Trackback
RSS 2.0