Värme i kylan

Skrivet: 2009-10-03 Klockan: 22:01:00

Idag har jag spenderat dagen i ett sällskap bestående av Emma och Johanna! Riktigt mysigt har vi haft det. Mötte först upp dom på stan för Johanna skulle lämna in några bilder på framkallning. Sen begav vi oss hem till Johanna. Vi blev sugna på att fotografera lite så vi gick ut i skogen och jag fick ställa upp som modell haha. Ni kanske får se resultatet lite senare, och herregud så kallt det var! Jag blev fotad i t-shirt, leggings och converse bara, höll på att frysa ihjäl haha! Sen efteråt gick vi in och drack te, gissa om det var gott just då! Efter det lyssnade vi lite på musik och bara tog det lungt. Emma och jag blev sedan bjudna på middag, som var hur smaskigt som helst, plus en kantarellmacka till förrätt och äppelkaka till efterrätt! Jag och Emma drog hem vid halv åtta ungefär och på vägen hem stötte vi på en liten padda hihi! Imorgon ska vi nog ta och gå på ett friskispass och annars ska jag bara plugga! 




hihi, johanna testade att klippa sitt löshår till lugg haha! ;D

 

Trackback
RSS 2.0