Så var det fredag

Skrivet: 2009-10-16 Klockan: 18:19:00

Är jag den enda som tycker att dagarna bara rusar förbi? Jag tycker att veckan har gått jättesnabbt i alla fall och nu är det bara en vecka kvar, sen är det ju lov! Idag är det ju fredag som sagt och dagen har gått väldigt snabbt. Först hade vi lite engelska på morgonen, då jag och min grupp, bestående av Märta, Sofia, Sara och Vickan, övade på vårt lilla "nyhetsprogram". Alla i klassen var indelade i grupper och grupperna skulle sedan framföra en liten teater kan man säga, grupperna skulle agera nyhetsuppläsare haha! Det gick bra för min grupp, vi hade med väldigt mycket humor, t.ex. när vi kom till vädret så sa vi att det skulle komma ett godisregn och sen hade vi fixat godis som vi kastade till alla i klassen som om det regnade i klassrummet, fyndigt va? Aja nog om det, sen hade vi spanska. Efter det skulle vi ha idrott men läraren var sjuk så vi fick håltimme istället. Sen hade vi engelska igen då vi spelade upp teatern och sen hade vi slöjd. 

På vägen hem mötte jag Anna och Klara och vi skulle ha hittat på något nu men Klara mådde tydligen inte så bra sen när jag ringde så det blev inget... lite småsugit så där men vad kan man göra? Det blir väl att kolla på Idol och äta något gott istället.Ska istället träffa dom imorgon tror jag.

Trackback
RSS 2.0