Kärleksmums och knäckhavreflarn

Skrivet: 2009-10-18 Klockan: 13:42:00

Om ni läste det tidigare inlägget så såg ni att jag skrev att jag skulle hjälpa mamma och baka och det har jag gjort nu! Det blev kärleksmums (ni vet såna där chokladsockerkaksbitarna med chokladglasyr och kokos uppepå) och knäckhavreflarn, jag tror att det blev ganska bra! Jag vaknade ganska tidigt imorse, typ vid åtta, men jag låg kvar till nio, i och för sig är det ganska tidigt det med. Plugga har jag hunnit göra också faktiskt, imorgon så ska alla i klassen ta med en sak att berätta om i en minut, asså jag har alltid tyckt att det har varit jobbigt att prata inför klassen för att läraren jämt har suttit så långa tidsgränser, typ 4 eller 5 min. Men nu ska vi ju bara prata i en min och gissa vad? Nu tycker jag att det är jobbigt för jag får inte med allt som jag vill berätta om, det är för lite tid! Haha, knäppt va? Jag hade i alla fall tänkt att berätta om ett fotografi som togs 2006 när jag och min familj var på kryssning. Det som var så specielt med kryssningen var att alla tävlade från programmet Idol 2006 var där och man hade möjlighet att få autografer av dem och att bli fotograferade tillsammans med dem! Jag blev fotograferad tillsammans med Danny, Johan och Markus!  Aja nu ska jag gå och äta något sen ska jag nog plugga lite mer! 

Trackback
RSS 2.0