En liten sammanfattning av min praovecka!

Skrivet: 2009-10-02 Klockan: 20:58:00

Hejsan! Jag ser att det var ett tag sen jag skrev här, så därför får det bli en liten sammanfattning av hur jag har haft det på En liten smula!

Jag har fått packa upp varor, plocka disk, diska, servera, baka och massor med annat pyssel! Riktigt roligt har jag haft det och jag skulle inte ha något emot att få vara där en vecka till. Personalen var så himla trevlig, specielt Amanda och Malin, som jobbade i själva bageriet! Jättesnälla var dom! Jag kommer först och främst sakna dom men sen kommer jag sakna själva doften från det som bakas i bageriet och sen har jag fått in vissa rutiner och så. Dagarna gick så väldigt snabbt, dom sex timmar som jag var där varje dag bara rann iväg! Idag när jag skulle gå hem så fick jag en liten present, det var en liten kasse som innehöll en påse med fyra jättegoda chokladpraliner och en påse med choklad som man använder när man gör varm choklad, inget pulver här inte! Sen så fick jag ju se att allt som dom lagar och bakar på Smulan är ju gjort av bra ingridienser, dvs inga halvfabrikat eller så och det är ju kul och veta!
Jag har dessutom fått massor med roliga och praktiska tips!

Imorgon ska jag nog träffa Johanna! 






Trackback
RSS 2.0