Beck och Elise

Skrivet: 2009-10-27 Klockan: 17:28:00

Idag gick jag upp extra tidigt för att möta upp Elise vid busstationen. Sen gick vi och mötte upp Beck vid H&M, sen bestämde vi oss för att gå och prova knäppa kläder på H&M haha. Efter det gick vi upp till flygis och köpte fika. Sen gick vi och satte oss i en trappuppgång, fråga mig inte varför! Sen gick vi ner till Åhléns och kollade runt lite, sen kollade vi lite på Lindex. Sen gick jag hem för att jag var så jädrans trött. Sen ett tag senare ringde Jäger och frågade om vi kunde hitta på något, och inte kunde jag säga nej! Hjälpte henne att vaxa armarna... lite konstigt jag vet! En mysig dag har det varit.Och vet ni vad? Sara har skaffat sig en ny mobil så jag ska få hennes gamla! Jag slipper äntligen den där gamla Nokian, yey!




hihi Elise ser lite ut som ett emo men hon höll på med mobilen så hon såg inte att jag tog kort på henne x)









Trackback
RSS 2.0