Plugg

Skrivet: 2009-11-11 Klockan: 14:48:00

Hej! Just nu sitter jag här och pluggar till provet vi har på fredag. Idag hade vi något som kallas Framtidsdag på skolan, vi fick gå runt och lyssna på folk som berättade om deras yrken. Syftet med det var att vi kanske skulle få inspiration till vad vi ska på gymnasiet. Åh jag har funderat på att gå på Marina Läroverket, där kan man inrikta sig på marinbiologi, jag är ju en liten filur som ofta tjatar om att jag vill göra något åt miljöproblemen och där kan man studera mer om föroreningar i hav och ekosystem, sånt som jag redan har lärt mig i högstadiet till en viss del. Den enda nackdelen är att jag nog inte kommer få tillräckligt bra betyg, jag kan tänka mig att man ska ha mvg i väldigt mycket, vilket jag inte tror att jag kommer få. Jag säger inte att jag är dålig men jag vet inte om jag kommer kunna höja mig så mycket... Aja vi får se hur det blir.

Trackback
RSS 2.0