My strömbergs dag

Skrivet: 2009-11-13 Klockan: 17:14:00

Idag är det fina fina älskade vän My strömbergs dag, hon fyller nämligen 15 år idag! Massor med grattis till dig! Min dag har varit mycket bra! Och kort! Första lektionen hade vi engelska prov då, jag tycker att det gick väldigt bra men vi får se nästa vecka. Sen spanska då vi hade hörförståelse, nja det gick väl inte lika bra fast jag hade näst bäst resultat i klassen i alla fall... Vickan slog mig med ett halft poäng haha! Idrott sen efter det och sen lunch. Sen hade vi bara engelska kvar då vi fortsatte att jobba med våra grupparbeten. Sen skulle vi egentligen ha haft slöjd men Ingrid var sjuk så vi hade inget! Men andra ord fick vi sluta vääldigt tidigt, halv ett! Då gick jag ner på stan och köpte ny mascara och ansiktscreme, det behövdes verkligen! Men tyvärr så är jag helt pank nu, tur att jag fyller år om fyra dagar! När jag kom hem käkade jag lite och sen åkte jag till flygis och köpte gottigott till ikväll.... asså jag vet inte vad det är med mig, jag köpte liksom en Ben & Jerry's igen, jag ska INTE bli beroende, jag lovar!


en så otroligt bra bild va? hihi

Trackback
RSS 2.0