MY BIRTHDAY!

Skrivet: 2009-11-17 Klockan: 18:19:01

Idag, 17 november fyller jag år! Har fått massor med fina presenter och massor med gratulationer! Men nu är det så här att min data har gått sönder så jag kommer inte kunna blogga på ett tag, bara ibland när jag får låna Saras, NYA, data! Så ni får klara er utan mig ett tag hihi! Sen vill jag bara säga att jag fick världens finaste present av Johanna idag! Ett fotoalbum med massor av bilder på mig, henne och dom i klassen och mycket annat! Hur fint som helst! Tack Johanna!♥

Bilder kommer sen, med min nya kamrea, med 12 megapixel!! :D


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: kattis
Skrivet: 2009-11-17 Klockan: 18:52:57 | BLOGGADRESS: http://katarinarhodin.blogg.se/

grattis grattis grattis! :D

KOMMENTERAT AV: Jennifer
Skrivet: 2009-11-17 Klockan: 19:01:33 | BLOGGADRESS:

grattis :)

KOMMENTERAT AV: mly
Skrivet: 2009-11-18 Klockan: 18:18:36 | BLOGGADRESS: http://mlyfriberg.blogg.se/

Grattis i efterskott :)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0