mvg

Skrivet: 2009-11-03 Klockan: 17:12:00

Idag fick vi tillbaka våra no-prov. Det var en del som inte hade lämnat in men gissa vad? Jag var hittills den enda som har fått mvg på det provet! Om jag är glad! Sen annars hade vi håltimme första lektionen så då gick jag och några tjejer ner till kryddan. Sen när vi skulle ha spanska kom Gabbe och Jimmy och sa att det inte var någon spanska och att vår lärare var sjuk så jag, dalan, Sara, Vickan och Tobbe stannade kvar i centan. Sen så undrar Johanna var vi var någon stans på spanskan....! Det visade sig att Gabbe och Jimmy hade ljugit och att dom själva hade gått på lektionen så vi fick skolk! Aja, en gång kanske inte är så farligt och vi gick ändå och snackade med läraren sen. Idag när jag stod vid mitt skåp så sa en tjej som har skåpet brevid mig ( som jag aldrig har pratat med ) "vilka snygga skor du har!" hihi det var kul tycker jag! Snällt av henne att säga det även fast jag aldrig har pratat med henne!

Trackback
RSS 2.0