Fighter

Skrivet: 2009-11-12 Klockan: 19:45:00

Idag har dagen gått väldigt fort. Först hade vi sovmorgon till nio, hur skönt som helst! Sen då vid nio skulle jag, min klass och några klasser gå på skolbio, filmen vi såg hette Fighter, jag tycker att den var väldigt spännande bra! En snygg kille var med filmen också! Sen väl tillbaka till skolan hade vi bara tre lektioner kvar och dom gick ganska fort. Haha sista lektionen hade vi spanska och då hände värsta sjuka saken, haha egentligen orkar jag inte förklara men det som var roligt att det slutade med att jag såg ut att vara den skyldiga och alla börjde skratta typ!

Efter skolan gick jag hem tillsammans med Johanna hem till henne och pluggade lite inför provet imorgon, jag har pluggat lite nu också och det känns som att det mesta sitter.
Nu får ni en liten topp fyra!

  1. Min fina my fyller år imorgon, även om hon förnekar det hihi.
  2. Imorgon är det fredag!
  3. Jag fyller år om fem dagar!
  4. Det är ynka ÅTTA dagar kvar tills New moon har premiär!



Trackback
RSS 2.0