Cupcakes med Johanna!

Skrivet: 2009-11-01 Klockan: 15:32:00
Igår var jag hemma hos Johanna, kom dit vid ett-tiden ungefär, då gick vi direkt till Norrköp och köpte lite gott till kvällen och lite ingredienser som saknades till cupcaksen. Sen följde Emma med hem till Johanna en stund, tyvärr kunde hon inte stanna så länge. Men väl hemma bakade vi cupcakes, det tog lite tid men dom blev jättefina, och goda! Sen på kvällen käkade vi jättegod mat och kollade på film. Idag gick vi upp vid nio och käkade frulle med ett Sex and the city avsnitt, mysigt! Jag kom hem före tolv nån gång för att Johanna skulle iväg på ett födelsedagsfirande. Vi hann med lite fotografering innan också. Imorgon börjar skolan igen, jag ska inte klaga, jag trivs så!




jag älskar Johannas katt!



mums!


Trackback
RSS 2.0