Tredje advent

Skrivet: 2009-12-13 Klockan: 13:58:00

Det är redan den tredje advent och Lucia är det också, någon ska ska lussa? Det blir inget lussande för min del tror jag i alla fall hihi. Sen är det bara elva dagar kvar till Julafton! Idag hade jag tänkt att jag skulle gå och leverera några kakförpackningar till min kusin. Jag kanske inte har nämnt det här men min klass säljer olika sorters kakor för att få ihop pengar så att vi kanske kan åka någonstans nästa termin. Jag trodde inte att jag skulle få några sålda alls men där hade jag fel, fast egentligen är det inte min förtjänst för det är mest min mamma som har frågat åt mig, och det är jag jättetacksam för. Ja, annars har jag inget planerat idag. Jag vaknade klockan tolv idag vilket är ovanligt för mig. Jag tycker om att sova länge men om jag sover så länge känns det som att jag sover bort hela dagen. Idag när jag vaknade såg jag att det inte längre var så värst vitt ute på marken, vilket gjorde mig lite bitter men vädergubbarna har ju sagt att det ska bli minusgrader nästa vecka och om det då kommer regn hit så kommer det ju snöa! Hoppas hoppas hoppas! 

Trackback
RSS 2.0