Skridskor

Skrivet: 2009-12-05 Klockan: 10:18:42

Igår åkte vi skridskor på idrotten, även om jag skulle beskriva mig som bambi på hal is så var det förbannat roligt! Sen igår på kvällen kom Kajsa hit och så kollade vi på Idol, jag är en aning förbannad bara, hur kan calle gå till final!? Jag fick dessutom värsta chocken när de sa att Erik hängde löst! Han var ju utan tvekan bäst igår tycker jag!

Aja jag skulle ha träffat Johanna idag egentligen men hon har gått och blivit sjuk så hon skulle till sjukhuset och då tyckte vi att det var lika bra att träffas imorgon istället, man vet aldrig hur lång tid det kan ta när man åkte till sjukhuset.

Här kommer några bilder från igår i alla fall, enjoy!











KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Sabina
Skrivet: 2009-12-09 Klockan: 19:15:30 | BLOGGADRESS: http://ssilverstrut.blogg.se/

Typ kär i ditt hår, skit snyggt :)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0