Julklapparna

Skrivet: 2009-12-25 Klockan: 19:08:00

Jag hade tänkt att visa vad jag fick igår!


ett slags puder som man har i håret som ger volym, från mami

Ett berlock armband med musse pig, från mami, verkligen älskar det!♥

 
En söt liten burk med tuggummi från mormor

Ett läppglans som ser ut som en cupcake!♥ från mami


Icing/frosting på flaska, jag kommer kunna göra jättesnygga cupcakes med den! från mami

Ögonfransserum som ska förstärka fransarna, från mami

jättesöta myffinsformar med små cupcakes på! från mami :)

presentkort 100 :- på Gina från Emma :)

En lila Ipod nano från mami :))

Twilight - bakom kulisserna från mami!

En epilator från mami ^^

Leila Lindholms bakbok! =D från mia♥


Hemmaspa-kit från Yvonne :)

En muffinsplåt! Min cupcakes kommer bli grymma framöver! :D från mami :)

VAD FICK NI I JULKLAPP FÖRRESTEN? :)


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: johanna
Skrivet: 2009-12-25 Klockan: 20:50:33 | BLOGGADRESS: http://johannanorlin.blogg.se/

jag fick också sånna där söta muffins formar! vi får baka cupcakes tsm någon dag trycker jag! :D

KOMMENTERAT AV: Elise - en fotoblogg
Skrivet: 2009-12-27 Klockan: 10:43:06 | BLOGGADRESS: http://mahjjo.blogg.se/

De där pulvret är jätte bra! Men använd inte för mkt o ofta för när jag har gjort de då har man känt de astydligt i hårbotten, huden blir mupp o irriterad :p Men bara du försöker att inte använda varje dag unde långa perioder så ska de nog bli bra! :D

KOMMENTERAT AV: - t u f f a a s t . b l o g g . s e
Skrivet: 2009-12-29 Klockan: 00:41:51 | BLOGGADRESS: http://tuffaast.blogg.se/

jag fick en rosa compact kamera,twilight armbander, twilight bakom kulisserna (Att den ägde?:O) gossip girl första säsongen, linser osv:D



bästa julklappen?





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0