Här ska det fixas musik!

Skrivet: 2009-12-26 Klockan: 16:47:21

För er som brukar läsa min blogg så minns ni kanske att jag har nämnt att det är något fel med min dator, alltså det där med att jag inte kan ladda ner msn och det där. Ja i alla fall, nu har ju jag fått en Ipod och man måste ju ha Itunes för att kunna fixa musik till den... gissa vad? Det felet som min dator har gör nu även att jag inte kan ladda ner Itunes på min dator! Det är en aaaaning störande. Men som tur är så kan jag fixa det på mamis data!

Ville bara säga det ^^


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: kattis
Skrivet: 2009-12-26 Klockan: 17:34:04 | BLOGGADRESS: http://katarinarhodin.blogg.se/

jag har också fått en ipod i julklapp, och måste lafdda ner itunes för att lägga in musik... det tar bara 918749871 år för min cp dator att ladda ner programmet! grymt irriterande ;o

KOMMENTERAT AV: Natalie - It's all about attitude
Skrivet: 2009-12-27 Klockan: 02:37:10 | BLOGGADRESS: http://nataliedahlberg.blogg.se/

vilken skitsnygg blogg du har :D

TA HAND OM DIG!





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0