Då var det över...

Skrivet: 2009-12-25 Klockan: 02:56:00

Nu är det ett helt år kvar tills vi får fira den här högtiden igen, kan man tänka sig! Kvällen har varit trevlig, det var roligt att träffa Emma, Calle och Olle! Det var så länge sen och asså Calle har vuxit på längden så det är inte klokt! När jag står bredvid honom känner jag mig som en liten dvärg... Jag fick massor med fina presenter i alla fall!

Bl.a En Ipod nano, ett tomas sabo armband med musse pigg, en bok - Twilight bakom kulisserna, Leilas kokbok, en epilator, presentkort, ögonfransserum, volympulver för håret, muffinsformar och en muffinsplåt! Sen lite andra småsaker också. Är jättenöjd i alla fall! Just nu orkar jag inte visa er alla bilder för klockan är så mycket.. hihi fem i tre. Men någon enstaka kan ni få.

Hoppas att ni har haft en trevlig julafton!♥



 

Trackback
RSS 2.0