7 december

Skrivet: 2009-12-07 Klockan: 18:39:00

Trots att det är mörkt och tråkigt ute nu så tycker jag ändå att dagarna går väldigt fort. Det går bra för mig i skolan, det börjar ordna upp sig här hemma och jag är glad varje dag jag kommer till skolan för att jag har så fina vänner att träffa. Jag kan ta mig igenom skittuffa saker bara jag vill och jag vet att jag kan det, sen vill jag bara säga att ingen jävla person ska komma och påstå att mitt självföroende är sämre nu än det var innan jag tappade håret. Jag förstår mig inte på såna idioter.. Jag personligen tycker att jag har vuxit så in i helvete mycket efter allt det där, så egentligen bryr jag mig inte om vad andra tycker om det.
Jag är glad att jag har blivit den personen jag är idag, jag tror inte att jag hade varit den jag är om alla denna skit just hade drabbat mig faktiskt.

- Allt sker av en anledning, det är faktiskt något som jag tror är sant.


min klass är underbar, ville bara säga det.

Trackback
RSS 2.0