Skolfoto

Skrivet: 2009-08-24 Klockan: 20:48:00
Hejsan! Då var det måndag igen och idag gick vi efter det riktiga schemat i skolan. Dagen gick väldigt fort tycker jag. Kvart över tolv hade min klass fotografeering...! Åh jag fick sitta längst fram, i mitten! Jag hoppades och trodde verkligen att jag skulle få stå för det är väl dom som är lite kortare som brukar få sitta och.... jag är väl inte kort? Eller?  lite över 170 cm är jag ändå. Men jag hoppas att det blev bra  i alla fall. Efter skolan gick jag hem och käkade mellis, sen pluggade jag lite, haha ja redan faktiskt. Vi ska ha ett geografiprov den andra september, vi ska kunna hela världskartan dvs, alla världens länder, haven, bergskedjor och några stora sjöar. Kul.... måsta plugga som fan. Nu ikväll började jag att packa lite inför Grinda.

Hoppas att ni har haft en bra dag!



Trackback
RSS 2.0