Idag har jag...

Skrivet: 2009-08-25 Klockan: 20:46:00
  • Varit i skolan
  • Åkt hem
  • Käka mellis
  • Åkt ner på stan och mött upp mamma
  • Ramlat med cykeln...
  • Köpt regnkläder
  • Köpt krubb tills imorgon plus en ny bok! Stephenie Meyers Genom dina ögon
  • Packat klart
  • Ätit middag
  • Grinat
  • Duschat

Ja så har min dag sett ut på ett ungefär och det här är det sista inlägget här i bloggen på ett par dagar. Jag drar nu nämligen till Grinda imorgon! Ser fram emot det faktiskt. Och jag köpte, eller okej mamma köpte till mig (tack mamma) en ny bok! Okej det är inte en fortsättning på Twilight men det är något liknande den handlar om. Jag längtar tills jag ska börja läsa den, efter att jag har läst ut Så länge vi båda andas.... för andra gången!

Det blir att stiga upp tidigt imorgon... riktigt tidigt. Vi ska ta en buss som går kvart över sju på morgonen!

Jag bloggar kanske på fredag när jag kommer hem. Om jag inte är för trött dvs hihi! Ha det bra så länge!

Vänta! Förresten! Är den någon som har läst den här boken? Vore lite kul att veta!




Trackback
RSS 2.0